شرق نشینان sharghneshinan

یک گروه هنری در ایران an art group in iran

شرق نشینان sharghneshinan

یک گروه هنری در ایران an art group in iran

نوشته هایی با موضوعیتِ نمایش، تئاتر، مجسمه سازی، گرافیک، شعر، ادبیات و ....هنر

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

نویسندگان

پیوندها

دیدگانت را ....

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ


آیا دیده ایم گریه بید را  در آغوش سرو؟

آیا شنیده ایم صدای سرو را به راه باد؟

آیا نشسته ایم به انتظار صبای صبح؟

آیا دیدگانت را بسته ای به خویش؟

.

می دانمت، تو را می دانمت

.

می دانیم

سرو خرامان منی، برکه  ی بید منی، این اشکها برای ماست، هر لحظه تسکین منی

.

یادت آمد من تو را جان، تو مرا جانم فدا یا من تو را

یادم آمد قصه های هر شب تو زیر آن بید، زیر آن ماه، زیر چشمان خدا

.

. آآآآآآآآآآه....... نفس بالا نمی آید خدا ی من

سرم آرامشی دائم نمی گیرد خدای من

عجب بیدی ، عجب سروی که نیلوفر از او تا ماه پل بسته است

عجب .... دیدگانت را....

به هنگام صدای آآآآآآآآآه ..... نبینم قد سروت را کمان گشته است

تو را من جان ام  و درمان

تویی من را نگاهی دائم و گریان

بخند آرامش دائم، بخند صبح صبا پویم

بخند ای تا همیشه، زندگی بخشان

بخند، اینجا و هر جایی تویی جاری

خدا جاریست....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
علی بیگدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی